COMUNICAT FCGOLF – MESURES PREVENTIVES DE TRANSMISSIÓ DEL COVID-19

En relació amb l’actual estat d’alarma decretat com a mesura de contenció del Covid-19, i seguint les recomanacions de prevenció davant la incidència de la seva transmissió indicades pels organismes oficials responsables en la matèria, tant a nivell local com estatal, la Federació Catalana de Golf prorroga el cessament temporal de les competicions i concursos, així com les activitats del Programa Golf a les Escoles, fins al pròxim 20 d’abril.

En funció de l’evolució de l’actualitat que ens obliga a prendre aquesta mesura, el cessament de l’activitat esportiva queda subjecte a prorrogar-se novament.

Les noves competicions oficials de la FCGolf que queden afectades per aquesta mesura són:

• Interclubs Femení Catalunya – 1 d’abril a CG d’Aro Mas Nou
  • Quadrangular Femení Catalunya – 2 d’abril a Empordà Golf
  • Puntuable Zonal Juvenil RFEG (2a prova) – 18 i 19 d’abril a Golf La Roca
  • Gran Premi de Catalunya “Hexagonal” – 18 i 19 d’abril a RCG Cerdanya

Les competicions de clubs que puntuen per als Grand Prix i les Voltes Valedores per als Campionats d’Espanya que queden afectades són:

• Copa Adrià Arnaus – 4 d’abril a Can Cuyàs Golf
  • Puntuable Aleví/Benjamí – 6 d’abril a Lumine GC i RCG El Prat
  • Puntuable Cadet/Infantil – 6 i 7 d’abril a Lumine GC i RCG El Prat
  • Circuit Nacional 5a Categoria – 19 d’abril a CG Barcelona

La Federació Catalana de Golf continuarà comunicant en els seus canals oficials de qualsevol modificació en la mesura, així com les possibles noves dates per a les competicions que no es disputaran en els pròxims dies.

Barcelona, 23 de març del 2020

T'ha agradat?... Comparteix aquesta notícia